SCHEMAT WPROWADZANIA PRODUKTU KOSMETYCZNEGO
NA RYNEK


KOSMETYK NA RYNKU!
dopełnienie wszelkich formalności i wprowadzenie kosmetyku na rynek! dodatkowo możliwość skorzystania ze wsparcia merytorycznego lub szkolenia.
OCENA BEZPIECZEŃSTWA, REJESTARCJA, DOSSIER I PRODUKCJA*
przeprowadzenie oceny bezpieczeństwa produktu, rejestracja w CPNP, przygotowanie dossier produktu kosmetycznego, produkcja masy kosmetycznej*, konfekcjonowanie z etykietowaniem*.
RECEPTURA, BADANIA, IDENTYFIKACJA WIZUALNA* I MARKETING*
zaprojektowanie receptury, jej wykonanie i optymalizacja, przygotowanie prób, ich akceptacja przez Klienta, określenie zakresu testów, zakup surowców, przeprowadzenie niezbędnych badań laboratoryjnych, przygotowanie treści etykiety, w międzyczasie praca nad identyfikacją wizualną marki* i wszelkimi aspektami z nią związanymi oraz przygotowaniem marketingu i strategii*.
OPAKOWANIE I SUROWCE
wybór opakowania docelowego oraz surowców do receptury.
POTRZEBY KLIENTA I KONCEPCJA
poznanie potrzeb Klienta, analiza rynku, stworzenie koncepcji nowego kosmetyku.
*usługi dodatkowe, świadczone na życzenie Klienta przez zaufanych partnerów biznesowych